Τεράστιο οικονομικό και κοινωνικό σκάνδαλο

Μ ε την ιδιωτικοποίηση των 14 κρατικών περιφερειακών αερολιμένων:
1. Παραχωρούμε την εθνική μας κυριαρχία στο γερμανικό Δημόσιο και μειώνουμε την ασφάλεια της χώρας.
2. Απειλούμε την κοινωνική συνοχή των νησιωτικών περιφερειών.
3. Εγκλωβίζουμε τον τουριστικό κλάδο στα χέρια ενός μονοπωλίου (στις νησιωτικές περιφέρειες ο βαθμός εξάρτησης του τουρισμού από τις αερομεταφορές κυμαίνεται από 85% έως 90%).
4. Θέτουμε σε άμεσο κίνδυνο απολύσεων τους εργαζόμενους σε αυτά.
5. Καταργούμε τη λειτουργία των υπόλοιπων μικρότερων αεροδρομίων που συντηρούνταν από αυτά που θα ιδιωτικοποιηθούν.
6. Μειώνουμε τα έσοδα του Δημοσίου (το ελληνικό κράτος θα έχει από την εν λόγω ιδιωτικοποίηση τετραπλάσια έως και πενταπλάσια απώλεια εσόδων). 
7. Αυξάνουμε το κόστος και τα τέλη των δρομολογίων, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για το λειτουργικό κόστος κάποιων μΜε, την τσέπη των πολιτών και την κίνηση του τουρισμού.
8. Περιορίζουμε δραστικά τις αναπτυξιακές δυνατότητες και την παραγωγική πολιτική της χώρας.
9. Καταργούμε το Σύνταγμα της Ελλάδας (ιδιόχρηστα πράγματα, αρχή της λαϊκής κυριαρχίας, εθνική ασφάλεια, αρχή της αναλογικότητας κ.λπ.).
10. Νομιμοποιούμε μια τυχοδιωκτική πολιτική του ΤΑΙΠΕΔ και της κυβέρνησης, καθώς για πρώτη φορά σε τόσο μεγάλο βαθμό η διαχείριση της δημόσιας περιουσίας δεν είναι διαφανής και ελεγκτέα. 
Πιο συγκεκριμένα, 
σε πανελλαδικό επίπεδο: 
1. H Fraport AG - Slentel Ltd για τη συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση θα πληρώσει εφάπαξ στο ελληνικό Δημόσιο 1,234 δις ευρώ. Τα 1,234 δις ευρώ ισοδυναμούν με τα τριετή καθαρά έσοδα του κράτους από τα αεροδρόμια (το εφάπαξ αυτό «τίμημα» στην πραγματικότητα περιορίζεται σε περίπου 0,7 δις ευρώ, διότι με την ιδιωτικοποίηση, το Δημόσιο θα κληθεί να επιστρέψει στην ΕΕ τα 520 εκατ. ευρώ έργων ΕΣΠΑ). 
2. Το ετήσιο μίσθωμα που θα καταβάλλει η Fraport AG - Slentel Ltd είναι 0,023 δις. Αυτό ισοδυναμεί –για παράδειγμα– περίπου με τον ετήσιο τζίρο του Κρατικού Αερολιμένα Κέρκυρας. 
3. Ο ιδιώτης ενώ στην 40ετία θα εισπράξει πάνω από 22 δις ευρώ, θα αποδώσει στο κράτος μόνο 3,85 δις, την ίδια στιγμή που το Δημόσιο μόνο από το «σπατόσημο» θα έχει στην 40ετία έσοδα 8 δις ευρώ. 
Σε τοπικό επίπεδο:
1. Ο Κρατικός Αερολιμένας Κέρκυρας είναι βιώσιμος οικονομικά, ενισχύει τον κρατικό προϋπολογισμό και δεν επιβαρύνει τον Έλληνα φορολογούμενο.
2. Με την αυστηρή εφαρμογή των διεθνών υποχρεώσεων της χώρας για την ανταποδοτικότητα των τελών προς κάλυψη των αναγκών έργων συντήρησης, εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης, το Αεροδρόμιο Κέρκυρας μπορεί –σε βάθος διετίας – να διπλασιάσει την επιχειρησιακή του ικανότητα.
3. Μπορεί –αν υπάρξει πολιτική βούληση– να ολοκληρωθούν άμεσα τα έργα επέκτασης των εναέριων και επίγειων υποδομών. Να ολοκληρωθεί η εξυγίανση τμήματος της λίμνης Κόλλα (65.300 τ.μ., 326 μ. μήκος x 200 μ. πλάτος) που θα αποδώσει περίπου 10 επιπλέον χώρους στάθμευσης αεροσκαφών. Να επεκταθούν/αξιοποιηθούν περαιτέρω οι δύο χώροι της δυτικής πίστας (ΜΑΕΔΥ) και του παλαιού αεροσταθμού, που θα αποδώσουν περίπου 10 ακόμα χώρους στάθμευσης αεροσκαφών και θα αυξήσουν την πίστα ελαφρών αεροσκαφών. Αντίστοιχη επέκταση μπορεί να γίνει (με χαμηλό σχετικά κόστος) και στα κτίρια των επιβατών.

*Μέλος της «Κοινής Πρωτοβουλίας ενάντια στην Ιδιωτικοποίηση
των Περιφερειακών Αεροδρομίων»