Πιστή στη μάχη για την υπεράσπιση των συμφερόντων των εφοπλιστών η τρικομματική κυβέρνηση φέρνει αυτές τις μέρες στη βουλή το νομοσχέδιο που ιδιωτικοποιεί τα λιμάνια.
Με διεθνείς διαγωνισμούς ιδιωτικοποιείται το σύνολο των λιμενικών υποδομών και εγκαταστάσεων μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, σπασμένες σε 4 διαμερίσματα: Αττικό Λιμενικό Δίκτυο, Δίκτυο Λιμένων Β. Ελλάδας, Δ. Ελλάδας και Οργανισμός Λιμένα Ηρακλείου. Με την ιδιωτικοποίηση οι κάτοικοι στα νησιά θα γίνουν έρμαιο των ιδιωτικών εταιρειών, που θα αναλάβουν τη φύλαξη των λιμανιών και κυρίως των εφοπλιστών που απαλλάσσονται από την υποχρέωση για 10μηνη και 7μηνη υποχρεωτική ναύλωση των πλοίων σύμφωνα με τις ανάγκες της χώρας.
Εκτός από τους νησιώτες εξαθλιώνονται πλήρως και οι ναυτεργάτες. Με το νομοσχέδιο καταργούνται οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας των ναυτεργατών στα κατώτερα πληρώματα των ποντοπόρων πλοίων. Τους οδηγεί επίσης στην ανασφάλιστη εργασία, καθώς μειώνει την οργανική σύνθεση των πλοίων που θα καθορίζεται με υπουργικές αποφάσεις για κάθε πλοίο ξεχωριστά και στη βάση του αριθμού των ναυτεργατών που απαιτούνται για τη χρήση των σωστικών μέσων και όχι ανάλογα με την ιπποδύναμη, τις κλίνες ή τον αριθμό επιβατών κ.ά. που ισχύουν σήμερα. Αν σε αυτά συμπληρώσουμε το Μνημόνιο Κατανόησης που έχει υπογραφεί με την Κίνα από το 2010, αλλά θα μπει μαζί με το νομοσχέδιο προς ψήφιση στη βουλή, το οποίο προβλέπει ανταλλαγή προσωπικού μεταξύ των δύο χωρών, καταλαβαίνουμε ότι οι μισθοί των ναυτεργατών θα μειωθούν στο ελάχιστο και τα όποια δικαιώματά τους θα σμπαραλιαστούν.
Η 48ωρη απεργία με προοπτική κλιμάκωσης, που πραγματοποιούν οι ναυτεργάτες στις 16 και 17 Απρίλη, μπορεί να νικήσει, αν απλωθούν οι κινητοποιήσεις συμπαράστασης που έχουν ήδη γίνει ή θα γίνουν σε κάποια νησιά αυτές τις μέρες και με τη στήριξη όλων όσων θέλουμε να μπορούμε να ταξιδεύουμε με ασφάλεια, άνετα και φθηνά σε κάθε νησί της χώρας.