Διασπαστικοί «νέοι» σύλλογοι από την ΠΚΣ

Φωτογραφία

Τ ο τελευταίο διάστημα τα μέλη της ΠΚΣ κάνουν μια προσπάθεια να ιδρύσουν ξεχωριστούς «ανεξάρτητους» τμηματικούς συλλόγους.

Ημερ.Δημοσίευσης
Συντάκτης
Ντμίτρι (Τζήμας) Πιβοβάροβ (ΤΕΙ Αθήνας) & Τάσος Φίντζος (Φιλοσοφική Αθήνας)
Ήδη λειτουργεί από πέρυσι ένας σύλλογος ιστορικού-αρχαιολογικού στη Φιλοσοφική, και από φέτος αυτός της Νοσηλευτικής στο Τ.Ε.Ι. Αθήνας. 
 
Με τη δικαιολογία της ακαμψίας της Γενικής Συνέλευσης προτείνεται η δημιουργία ξεχωριστών τμηματικών συλλόγων. Τα επιχειρήματα κινούνται στη βάση της μη συμμετοχής των φοιτητών στις γενικές συνελεύσεις, χωρίς βέβαια να απαντούν γιατί οι απόντες φοιτητές θα εμφανισθούν στις τμηματικές. Τα μέλη της ΚΝΕ, ακολουθώντας τη γνωστή απομονωτική  τακτική τους και λασπολογώντας όλες τις υπόλοιπες δυνάμεις της αριστεράς, καλούσαν ξεχωριστές συνελεύσεις τις ίδιες ημέρες και τις ίδιες ώρες των γενικών συνελεύσεων, υπονομεύοντας έτσι την λειτουργία της γενικής συνέλευσης. Έπαιρναν αποφάσεις για όλη τη σχολή, αν και ο σύλλογος ήταν Τμηματικός, και οι λίγοι εκπρόσωποι που έρχονταν στις γενικές συνελεύσεις, οι οποίες δεν είχαν απαρτία, κατηγορούσαν τις υπόλοιπες αριστερές δυνάμεις για οπορτουνισμό ή αριστερισμό.
 
Την ώρα λοιπόν που το πανεπιστήμιο ιδιωτικοποιείται και οι εργαζόμενοι απολύονται, η ΠΚΣ πιστή στη λογική της διάσπασης και της συκοφάντησης, επιχειρεί να φτιάξει ένα σύλλογο κάτω από τον απόλυτο έλεγχό της με στόχο αφενός να ικανοποιήσει δικά της συμφέροντα  και αφετέρου να υπονομεύσει τις συλλογικές διαδικασίες των φοιτητών της Φιλοσοφικής και της Νοσηλευτικής (είναι χαρακτηριστική η πρόταση των μελών της ΚΝΕ για ανοιχτές σχολές και για τη λήξη της απεργίας στο ΕΜΠ κατεβάζοντας κοινό πλαίσιο με την ΠΑΣΚΕ). 
 
Αντίθετα οι υπόλοιπες αριστερές δυνάμεις στηρίξαμε τον αγώνα των διοικητικών μέχρι τέλους και προσπαθούμε να ανασυγκροτήσουμε το φοιτητικό κίνημα στήνοντας επιτροπές αγώνα εργαζομένων-φοιτητών. Με την ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων και της τοπικής κοινωνίας, απαντάμε στην επίθεση της κυβέρνησης ενάντια στη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία.

Φύλλο Εφημερίδας

Κατηγορία