Τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη η διοίκηση της Olympic Air ανακοίνωσε ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα προχωρήσει σε εξήντα ακόμα απολύσεις πληρωμάτων καμπίνας.
υτές οι απολύσεις δεν είναι οι πρώτες και δεν πρόκειται να είναι και οι τελευταίες, αφού η απαξίωση της εταιρείας είναι διαρκής. Επίσης στα πλαίσια της σμίκρυνσής της ανακοινώθηκε η πώληση τεσσάρων ακόμα αεροσκαφών. Και μάλιστα προτάθηκε στους κυβερνήτες και τους συγκυβερνήτες να παραχωρηθούν και οι ίδιοι σε ξένες αεροπορικές εταιρίες κυρίως της Ασίας. Δεν έχει διευκρινιστεί το καθεστώς της παραχώρησης, αν γίνεται σαν υπενοικίαση ή με πλάγιο τρόπο να αποφευχθεί η καταβολή αποζημίωσης. Όλα τα παραπάνω συνθέτουν την εικόνα της διάλυσης της Ολυμπιακής που, όταν ήταν δημόσια, διασφάλιζε επιβάτες, ομογένεια, εσωτερικό και εξωτερικό τουρισμό, εμπόρους, έφερνε συνάλλαγμα και προστάτευε τα δικαιώματα των εργαζομένων, εποχικών και μόνιμων. Από τη στιγμή που χαρίστηκε στον Βγενόπουλο, βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση. Η παραπάνω εξέλιξη θα έχει αρνητικές επιπτώσεις και στους υπόλοιπους εργαζόμενους στα αεροδρόμια της χώρας, στην επίγεια εξυπηρέτηση και την αεροτροφοδοσία, καθώς μειωμένο πτητικό έργο σημαίνει νέες περικοπές προσωπικού και μισθών και ακόμα πιο επιθετικές συμπεριφορές σε βάρος των εργαζομένων. Εργαζόμενοι που με δυσκολία μπορούν να αντισταθούν, καθώς το καθεστώς των ατομικών συμβάσεων εργασίας δεν επιτρέπει τη συνδικαλιστική δραστηριότητα.