Οι δάσκαλοι πραγματοποίησαν 24ωρη απεργία και συγκέντρωση στο υπουργείο Παιδείας, την Παρασκευή 4 Απριλίου.
Η απεργία όπως και η κινητοποίηση του Σαββάτου 5 Απρίλη ενάντια στα σεμινάρια για αξιολογητές, που οργανώνει το υπουργείο Παιδείας για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και την αυτοαξιολόγηση των σχολείων, εντάσσονται στις κινητοποιήσεις που πραγματοποιούν εδώ και καιρό οι εκπαιδευτικοί, για να σταματήσουν το νομοσχέδιο της κυβέρνησης.
Απέναντι σε αυτή την πίεση των κινητοποιήσεων, όπως και στην απόφαση που πήραν οι συνελεύσεις των ΕΛΜΕ για παραίτηση των διευθυντών των σχολείων, ώστε να σταματήσει η διαδικασία αξιολόγησης, λογοδοτεί η αυταρχική στάση του υπουργείου που με απόφασή του εφαρμόζει τη λογική του «εντέλεσθαι», εξαναγκάζοντας τους διευθυντές, υπό το φόβο λήψης πειθαρχικών μέτρων, να προχωρήσουν την αξιολόγηση. Το παζλ της αυταρχικότητας και της αντιδημοκρατικής, κατασταλτικής λογικής, με την οποία θα αντιμετωπίζονται οι εργατικές κινητοποιήσεις για να περάσουν οι βάρβαρες μνημονιακές πολιτικές της αξιολόγησης, ολοκληρώθηκε στις δύο κινητοποιήσεις με τη χρήση χημικών και βίας από τα ΜΑΤ, ενάντια στους δάσκαλους και τους καθηγητές που συμμετείχαν σε αυτές.
Το θετικό είναι ότι το συνδικαλιστικό κίνημα στο χώρο της εκπαίδευσης και οι εκπαιδευτικοί συνολικά δείχνουν την επιμονή τους, ώστε να συνεχιστεί ο αγώνας. Οι συνελεύσεις των ΕΛΜΕ, που γίνανε με επίκεντρο την αξιολόγηση, ήταν πιο μαζικές από τις συνελεύσεις που είχαν γίνει πριν τη 48ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ, ενώ μπροστά, εκτός από την αξιολόγηση, είναι και η μάχη ενάντια στο σχολείο εξεταστικό κέντρο, με την Τράπεζα θεμάτων στην Α΄ Λυκείου, ζήτημα το οποίο θα απασχολήσει τις επόμενες συνελεύσεις των ΕΛΜΕ.
Η προοπτική κινητοποιήσεων μέσα στις εξετάσεις παραμένει ανοιχτή λόγω της μεγάλης επίθεσης που δέχεται η δημόσια εκπαίδευση, αν και είναι βέβαιο ότι μόνο ένας συντονισμένος αγώνας όλων των εργαζόμενων για την ανατροπή των μνημονιακών πολιτικών και της κυβέρνησης μπορεί να είναι αποτελεσματικός.